Justin om en drömdejt

Justin Bieber är en riktig liten romantiker. Den 16-årige flickfavoriten är typen som skämmer bort och har med sig blommor när det vankas dejt, berättar han..

— Jag är en romantiker. Jag gillar att ha med mig blommor och att ta hand om tjejen. Drömmen är att få bjuda någon på en tur i en luftballong. Hur coolt skulle inte det vara? säger Justin i nya numret av Girls Life.

Justin, som under nyårshelgen fångades på bild under en romantisk semester med skådespelerskan Selena Gomez, berättar även om sin allra första kyss. Det visar sig att det var en vadslagning som tvingade fram pussdebuten.

— Jag sa till alla mina vänner att den första som kysser en tjej får 10 dollar. Mina polare vågade inte och började säga att ”Justin, du borde göra det”.

Sagt och gjort – och Justin slog till under en tryckare.

— Jag dansade med en tjej och bara satsade allt. Då var jag bara en grabb som gillade ishockey. Det var tur att hon ens kysste mig tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0